Diety

Smacznie, zdrowo − na potencję

Seksualna potencja to coś naturalnego dla każdego człowieka. Dar natury, którym zostaliśmy nagrodzeni w sposób demokratyczny. Jednakże nie jest tworem niezależnym. Sprawność seksualna w całości odnosi się do prawidłowego działania organizmu. Mają na nią wpływ procesy stricte fizyczne i te ze sfery psychicznej.

Kluczowym detalem fizyczności, który wpływa na niemal każdy element organizmu, jest odżywianie.

Czasem, kiedy potencja szwankuje, trzeba uciec się do wspomagania farmakologicznego. W obrocie aptecznym można znaleźć środki wspomagające erekcję sprzedawane bez recepty. Leki zawierające Sidenafil są skuteczne i działają bezkonfliktowo z większością składników diety. Do znanych specyfików można zaliczyć często stosowany lek o nazwie Kamagra.

Zasady odżywiania a potencja. Zrównoważona dieta powinna zawierać w optymalnym stopniu wszystkie składniki piramidy żywieniowej. Jednak są okresy w życiu, kiedy z różnych powodów można zaobserwować braki pewnych elementów.

Bogactwo witamin i mikroelementów jest podstawą skutecznego zestawu. A także białka, wśród których prym wiedzie arginina. Jest to proteina biorąca udział w procesach ukrwienia narządów (mózgu, serca, penisa).

Jak powinna wyglądać zbilansowana dieta na potencję?

Długość i stabilność erekcji ma swoje podstawy wśród działania wielu czynników. Zasadniczym dla sprawy jest hormon produkowany przez komórki wnętrza jader — testosteron. Należy zatem zjadać produkty pobudzające organizm do produkcji optymalnych ilości tego hormonu. W jadłospisie powinno znaleźć się pożywienie bogate w cynk i selen.

Do pierwszej grupy należą:

− znane afrodyzjaki z grupy owoców morza

− orzechy

− otręby i pełnoziarniste pieczywo

Do grupy drugiej zalicza się:

− ryby

− ryż, ale brązowy

− pestki dyni — koniecznie suszone

− mięso o niskiej zawartości tłuszczu (drób, króliki).

Wcześniej wspomniana arginina

Arginina ma podobne działanie jak wspomniana już Kamagra, dlatego w myśl zasady dywersyfikacji należy wybierać wiele dróg do celu.

Arginina tworzy aminokwasy niezbędny w procesie produkcji tlenku azotu. Ma on zasadnicze znaczenie dla prawidłowego przebiegu erekcji.

Składnikami bogatymi w argininę są:

− nasiona sezamu

− pestki słonecznika

− siemię lniane

− wędzone ryby

− orzechy.

Wartościowa dieta to także przyprawy

Wyszukane smaki i aromaty podnoszą wartość sprawcza i estetykę przygotowywanych posiłków.

Jakie potrawy zatem poleca się dla podniesienia potencji?

− kardamon

− gałka muszkatołowa

− imbir

− kolendra

− bazylia

− gorczyca

− czarny pieprz

i

− wanilia.

Czego się wystrzegać

Z diety świadomego, dążącego do optymalnych rozwiązań mężczyzny powinien zniknąć przede wszystkim nadmiar soli i cukru.

Wszelkie używki w ilościach uważanych za przesadzone też powinny być ograniczone. Szczególnie ma to znaczenie, kiedy dieta jest wspomagana farmakologicznie. Na przykład wspomniana już wielokrotnie Kamagra w interakcji z alkoholem traci swe zbawienne właściwości.

Powinniśmy wystrzegać się także niezdrowych kwasów tłuszczowych z rodzaju trans. Znaleźć je można we frytkach, kremach z deserów lub wątpliwej jakości margarynach.

Kliknij, aby ocenić ten post!
[Total: 0 Average: 0]